Efektyvus bendravimas: kaip išgirsti kitą ir būti išgirstam?
Žmonėms, kuriems tenka daug bendrauti darbe; taip pat norintiems sumažinti įtampą, bendraujant su tam tikrais žmonėmis ir tiesiog visiems, norintiems pagerinti savo bendravimo su kitais įgūdžius.
- išmoks, kaip kalbėti, kad kiti suprastų ir kaip klausyti, kad kiti kalbėtų;
- supras, kad klausyti, kaip ir kalbėti, yra išmokstama, ir sužinos, kaip to mokytis;
- sužinos būdus, kaip tobulinti bendravimo įgūdžius;
- sužinos būdų, kaip konstruktyviai išreikšti nepasitenkinimą.
4 ak. val. arba 8 ak. val. (ilgesniuose mokymuose būtų skiriama daugiau laiko įvairesnėms praktinėms užduotims bei diskusijoms)
Mokymų struktūra (8 ak. val.):
- Kas yra bendravimas, kokie yra ir gali būti bendravimo būdai (1 ak. val.)
- Aktyvus klausymasis: kaip tai veikia? (2 ak. val.)
- Empatija ir jos ugdymas (1 ak. val.)
- Efektyvaus bendravimo strategijos (2 ak. val.)
- Konstruktyvus nepasitenkinimo reiškimas (1 ak. val.)
- Nesmurtinė komunikacija (1 ak. val.)
Ne mažiau nei 60% mokymų laiko skiriama praktinėms užduotims.
Mokymų struktūra (4 ak. val.):
- Kas yra bendravimas, kokie yra ir gali būti bendravimo būdai (0.5 ak. val.)
- Aktyvus klausymasis: kaip tai veikia? (2 ak. val.)
- Efektyvaus bendravimo strategijos (1.5 ak. val.)
Ne mažiau nei 50% mokymų laiko skiriama praktinėms užduotims.
120 Eur / ak.val. (VšĮ „Jaunimo linija“ ne PVM mokėtojas)
Dalyviai: optimalus grupės dydis: iki 12 žmonių
Taip pat galimas ir 1.5 val. trukmės paskaitos variantas; kaina sutartinė.
Mokymus veda „Jaunimo linijos” lektorius/ė