Adresas: Vingrių g. 6, 01141 Vilnius El. paštas: [email protected] Įmonės kodas: 302594405 AB LT30 7300 0101 3383 1774, Swedbank
Pradžia: 1991 02 16 Jaunimo linija pradeda savo veiklą. Psichologė dr. Kristina Ona Polukordienė subūrė pirmąją savanorių grupę Vilniuje ir apmokė ją teikti emocinę paramą telefonu. Jaunimo linija Kaune pradėjo veikti 1993 11 12, o Klaipėdoje 1997 07 01.
El. laiškai: 2002 10 12 Jaunimo linija pradėjo teikti emocinę paramą el. laiškais.
Vieningas numeris: 2003 m. gruodį vietoje trijų numerių Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, pradėjo veikti vieningas numeris visoje Lietuvoje 8 800 28888.
Nebijok kalbėti: 2009 m. Jaunimo linija kartu su Andriumi Mamontovu pradėjo savižudybių prevencijos iniciatyvą Nebijok kalbėti. Nuo to laiko išplatinti šimtai tūkstančių atvirukų su pagrindiniais savižudybių rizikos ženklais ir surengta dešimtys edukacinių susitikimų įvairiose Lietuvos vietose.
Visą parą: 2010 07 13 Jaunimo linija pailgino savo darbo laiką ir pradėjo teikti emocinę paramą visą parą.
Vieninga organizacija: 2013 01 01 paramos fondas Jaunimo linija tapo vienintele organizacija, atsakinga už Jaunimo linijos veiklą. Iki tol veiklas organizavo Jaunimo psichologinės paramos centras (Vilniuje), asociacija Kauno Jaunimo linija ir Dvasinės pagalbos jaunimui centras (Klaipėdoje).
Pokalbiai internetu: 2016 12 02 Jaunimo linija pradėjo teikti emocinę paramą pokalbiais internetu.
Naujas skyrius: 2018 09 13 įkurtas Jaunimo linijos skyrius Skuode.
Socialinis verslas: 2019-aisiais Jaunimo linija pradėjo siūlyti įmonėms mokymus apie emocinę sveikatą
Karantinas: Jaunimo linija nesustodama veikė per 2020-ųjų bei 2021-ųjų metų dėl Covid-19 ligos paskelbtus karantinus, kad emocinė parama būtų teikiama tuomet, kai labiausiai to reikia.
Tinklalaidė: Jaunimo linijos savanorių iniciatyva buvo pradėta kurti tinklalaidė Iš Širdies
30 metų: 2021-aisiais Jaunimo linija šventė 30 metų jubiliejų. Paskaičiuota, kad per visus 30 metų, organizacijos dalimi buvo ir yra virš 3000 žmonių. Per šį laikotarpį savanoriai atsakė virš 1 mln. 400 tūkst. skambučių.
Internetiniai pokalbiai: Nuo 2022-ųjų, emocinė parama internetiniais pokalbiais (angl. chat) teikiama kiekvieną dieną nuo 18 iki 24 val.
Pagalba: 2022-aisiais, Rusijai užpuolus Ukrainą, „Jaunimo linija” bendradarbiavo su Sveikatos apsaugos ministerija ir teikė emocinę paramą nuo karo nukentėjusiems ukrainiečių pabėgėliams bei perėmė dalį skambučių iš Ukrainos nacionalinės linijos „Lifeline Ukraine”.
Atsinaujinimas: 2023-ųjų pradžioje „Jaunimo linija” atnaujino savo prekės ženklą ir su koncepcija „Gyvenimas nėra tik tiesi linija” pristatė takų – nuolat besikeičiantį logotipą.